Mijn eerste reis - Reisverslagen van Loes Evers - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Loes Evers - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Milou en ik gaan 5 maanden naar Flagstaff, Arizona om te gaan studeren aan de Northern Arizona University. Onze major zal Nursing zijn, best logisch he? Er zal een stuk onderzoek zijn, stage en een online course.
Bovenal gaan we de Amerikaanse cultuur opsnuiven, op-en-top de student uithangen en natuurlijk gaan we zoveel mogelijk van het land zien!

Recente Reisverslagen:

14 Maart 2015

SPRINGBREAK!

21 Februari 2015

Toerist in 'eigen' land

03 Februari 2015

En daar gaat januari!

19 Januari 2015

De eerste week!

08 Januari 2015

Eerste dagen in Flagstaff
Loes

Hoi hoi, Welkom op mijn reisblog. Deze blog zal gaan over de reis die Milou en ik gaan maken. Wij zullen vooral in Flagstaff, Arizona zijn, maar nu we toch de grote oceaan over zijn... Op deze manier probeer ik jullie een beetje op de hoogte te houden. Liefs, Loes

Actief sinds 10 Dec. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3012

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 13 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: