Laat het aftellen maar beginnen! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Loes Evers - WaarBenJij.nu Laat het aftellen maar beginnen! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Loes Evers - WaarBenJij.nu

Laat het aftellen maar beginnen!

Blijf op de hoogte en volg Loes

20 December 2014 | Nederland, Arnhem

Na lang wachten en veel regelen is het dan zover; het einde van het jaar komt in zicht en dus ook mijn reis naar Amerika.
Alle honderdduizend formulieren zijn ingevuld, pasfoto's gemaakt en vandaag is dan ook de koffer aangeschaft. Slechts één ding ontbreekt nog: het visum. Een klein detail die mijn reis nog zou kunnen vertragen, maar ik heb de hoop en het stille vertrouwen dat dat wel goed moet komen. 30 december moeten Milou en ik op gesprek komen, waarna we op 5 januari dan toch echt gaan vliegen. Eerst naar Detroit en vanuit daar door naar Phoenix. Daar gaan we een nachtje slapen om dinsdag de 6de dan naar Flagstaff af te reizen, ons appartementje in te richten en toch ook maar eens te kijken waar we 5 maanden gaan vertoeven.

Lange tijd was het onzeker of ik uberhaupt mocht gaan omdat ik daarmee studievertraging zou oplopen. Ook kan ik de minor die ik nu doe, niet op tijd afronden. Je begrijpt het al, buiten alle vragen vanuit Amerika, alle vaccinaties en het lange wachten, kwam er nog meer geregel en slapeloze nachten bij. Maar nadat alle hobbels zijn genomen, gaan we nu de koffer inpakken. 23 kilo in een vuurrode koffer proppen, dat is voor mij geen probleem!

Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
Liefs, Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Hoi hoi, Welkom op mijn reisblog. Deze blog zal gaan over de reis die Milou en ik gaan maken. Wij zullen vooral in Flagstaff, Arizona zijn, maar nu we toch de grote oceaan over zijn... Op deze manier probeer ik jullie een beetje op de hoogte te houden. Liefs, Loes

Actief sinds 10 Dec. 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 3004

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 13 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: